عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

جبهه متحد اصولگرایان

کمیته اصلی انتخاباتی اصولگرایان : گروه 8+7 با محوریت آیت الله مهدوی کنی ، رئیس فعلی مجلس خبرگان .

ترکیب اعضای این گروه : اعضای کمیته 15 نفره انتخاباتی اصولگرایان (متشکل از 7 عضو مورد وثوق اصولگرایان موسوم به اعضای کمیته داوری برای رفع اختلافات احتمالی) و 8 نماینده از گروه های اصلی اصولگرایان است .

اعضای گروه هفت نفره : گروه هفت نفره موسوم به کمیته داوری است و برای رفع اختلاف احتمالی میان جبهه متحد اصولگرایان تشکیل شده است . این شاخه از جبهه متحد اصولگرایان ، متشکل از سه نفر از افراد مورد اعتماد طیف های متنوع اصولگرایان (غلامعلی حداد عادل ، علی اکبر ولایتی و حبیب الله عسگر اولادی ) و چهار نماینده از جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (جامعتین) است . محمدرضا جمشیدی ، محمد حسن ابوترابیفرد ، رضا تقوی و هاشم حسینی بوشهر چهار نماینده جامعتین هستند .

هشت عضو دیگر گروه 8+7 : هشت عضو دیگر جبهه متحد اصولگرایان شامل دو عضو از ائتلاف جبهه پیروان خط امام و رهبری (حجت الله جودی و محمود مقدادی) جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ( حسین فدایی و علیرضا زاکانی) جمعیت رهپویان (محمود دهقان و احمد نجابت ) و دو نماینده از جبهه پایداری است .

جبهه پایداری هنوز نماینده ای در 8+7 ندارد اما محمدرضا مهدوی کنی که محور اصلی گروه 8+7 است ، ابراز امیدواری کرده که به زودی ، جبهه پایداری به این گروه بپیوندد .

علی لاریجانی ، رئیس کنونی مجلس و محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران هم هر کدام ، یک نماینده در گروه 8+7 دارند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 78685
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1